Jubah (Robe)
  1. Graduan wajib mendaftar untuk mengambil pakej graduasi dan jubah akan diberikan mengikut Sidang Graduasi yang telah ditetapkan seperti yang dinyatakan pada Surat Jemputan Majlis Graduasi.

    Sidang Graduasi Majlis Graduasi Pendaftaran & Pakej Graduasi Pengambilan Jubah Graduasi
    PERTAMA (1) TARIKH : 13hb MAC 2022 (Ahad)
    MASA : 8.00pg-12tgh
    TEMPAT :Chancellor Hall
    TARIKH : 12hb MAC 2022 (Sabtu)
    MASA : 9.30pg- 12.30tgh
    TEMPAT : PAT LEVEL 2
    TARIKH : 12hb MAC 2022 (Sabtu)
    MASA : 9.30pg-12.30tgh
    TEMPAT : Parking Level 1
    KEDUA (2) TARIKH : 13hb MAC 2022 (Ahad)
    MASA : 2.00ptg-6ptg
    TEMPAT :Chancellor Hall
    TARIKH : 12hb MAC 2022 (Sabtu)
    MASA : 2.30ptg- 5.30ptg
    TEMPAT : PAT LEVEL 2
    TARIKH : 12hb MAC 2022 (Sabtu)
    MASA : 2.30ptg-5.30ptg
    TEMPAT : Parking Level 1
    KETIGA (3) TARIKH : 14hb MAC 2022 (Isnin)
    MASA : 8.00pg- 12tgh
    TEMPAT : Chancellor Hall
    TARIKH : 13hb MAC 2022 (Ahad)
    MASA : 9.30pg- 12.30tgh
    TEMPAT : PAT LEVEL 2
    TARIKH : 13hb MAC 2022 (Ahad)
    MASA : 9.30pg-12.30tgh
    TEMPAT : Parking Level 1
    KEEMPAT (4) TARIKH : 14hb MAC 2022 (Isnin)
    MASA : 2.00ptg- 6ptg
    TEMPAT : Chancellor Hall
    TARIKH : 13hb MAC 2022 (Ahad)
    MASA : 2.30ptg- 5.30ptg
    TEMPAT : PAT LEVEL 2
    TARIKH : 13hb MAC 2022 (Ahad)
    MASA : 2.30ptg-5.30ptg
    TEMPAT : Parking Level 1
  2. Pelajar dikehendaki mendapatkan jubah masing-masing selepas sahaja majlis Raptai selesai.
  3. Borang Sewaan Jubah ('Robe Rental Form') yang telah dilengkapkan mestilah di serahkan / ditunjukkan semasa mengambil jubah.
  4. Para graduan dinasihatkan untuk memastikan jubah yang diambil adalah betul dan berada di dalam keadaan yang baik. Setiap jubah mestikan dilengkapi dengan 'mortar board' (topi) dan 'hood' (selendang) yang berbeza mengikut program yang diikuti:

      BIDANG WARNA 'HOOD'/SELENDANG
    a) SST (DTMP) Silver grey
    b) SHB (DPG, DPA, DPM,DELT, DPK) Blue
    c) SST (DTM, DRG, DKE, DTMM) Yellow
    d) SHB (DPL,DHP,DSKU.DMPR) Green
    e) Graduan Sijil Jubah tanpa Mortar board(topi) dan Hood (selendang)
  5. Graduan tidak dibenarkan untuk mengubahsuai jubah dengan apa cara sekali pun.
  6. Jubah-jubah mestilah dikembalikan pada hari yang sama selepas majlis graduasi tamat iaitu bermula daripada jam 2.00 petang. Kaunter pemulangan jubah akan dibuka sehingga jam 7 petang pada 14 MAC 2022.

    Caj untuk kehilangan jubah

    a. Jubah : RM 150.00
    b. Motarboard : RM 60.00
    a. Selendang : RM 50.00

  7. Apabila jubah telah dikembalikan, satu salinan "Robe Rental Form" akan dikembalikan kepada para graduan. Salinan 'Robe Rental Form' ini mestilah disimpan dan dikemukakan apabila datang memungut Sijil dan Transkrip Akademik di cawangan MSU College masing-masing.
  8. Jika sekiranya jubah tidak dikembalikan pada tarikh yang tersebut, graduan wajib berbuat demikian dengan mengembalikannya di alamat yang berikut:
  9. WA OUTFITTERS SDN. BHD
    34, Jalan Sesama,
    Sri Gombak Light Industrial Area,
    68100 Selangor
    (Tel: 03-61857570 / 03-61883430 / Pn Zaidah 012-9052567 / Pn Nora 012 3206151 / Pn Habsah 0145244233)

    * Nota: WA OUTFITTERS SDN. BHD akan mengenakan bayaran sebanyak RM30.00 (hari pertama), diikuti dengan RM15.00 pada setiap hari yang berikutnya sehingga jubah di kembalikan.

Copyright © 2018 - Management and Science University